Cyklotrasa: Karlštejn (ovšem bez hradu)

Délka:
 Náročnost:
 Hodnocení:

cca 50km
  pokud je blátivo, je to dost o technice, pár kousků se jet nedá
  ***

Zásadní památka na cestě. Udřená, polámaná a mám toho plný zuby. Ale občas to dobře jelo...

Předmluva:

Tak nám krásně prší už druhej tejden, meze jsou překrásně podmočený, takže hurá trénovat.
Cesta je to pěkná, občas dost náročná, někde prakticky v těchto povětrnostně-bahenních podmínkách NEJETELNÁ. Ale tady to máte...

Trasa:

Metrem nebo nějak jinak na stanici metra Luka (já, já, já, jenom já.. ehm, to víte, Luka na Lukách). Z Luk stezkou 0013 přes Řeporyje do Ořecha. Dál po modrý na Kalinův Mlýn, přebrodit a po modrý vzhůru korytem potoka (samej šutr, žádný hlína, vymletý až na skálu). Přes pole cestičkou přímo za nosem do Třebotova. Krosnete silnici a dál zase po modrý. Na prvním rozcestí napojit na červenou. Sjezd do Sólopysků vpravo je hospoda kde NIC nemají! Kolem pomníku "Našim Rudoarmejcům" rovně krosnete silnici a kolem statku šotolinou nahoru po červený polem. Dovede vás do Vonoklas. Držet se červený až do Karlíka a na prvním rozcestí doleva po silnici do Dobřichovic. Přejet vodu a stezkou pořád podél trati přes železniční most až do Mokropsů a Černošic. Podél Berounky až do Prahy, vyhodí vás to na Smíchově.

Poznatky:

Bahno: super! Jen navrhuji traktorovitý plášť. Protože Racing Ralf se v některých výjezdech protočil. Ale neřiďte se mnou, já nemám ještě na to techniku. Zapracovat s těžištěm a jede to pěkně.
Cesty: všehochuť. Koryto potoka, lesní cesty, šotolina, singl tracky v obilí, silnice, a hlavně HODNĚ BAHNA.
Sjezdy: dobrý, ale výjezdy horší. Oproti našim normálním výjezdům je to poměrně dost kopcovatý. Ale kdo je hodně akční tak dva tipy: z Vonoklas do Karlíka po červené jsou NorthShore lávky, sjezdyy po kmenech atd atd. A druhý tip: ve Vonoklasech se dát po modrý do Černošic - sjezd smrťák!

Jídlo:

SVAČINKA: Vezte si s sebou, prtoože je to problém kromě Černošický pekárny, kde mají báječný koblihy.
OBĚD: Hospody všeho druhu jsou problém. Nakonec nás zachránila hospůdka v zatáčce ve Všenorech. Mají dobré jídlo, slušné ceny, velikou zahradu se spoustou sezení a malou horolezeckou stěnu.

Fotky:

viz Fotogalerie

Počasí

© 2004-2012 Luka (Šíření textů či fotografií z těchto stránek je možné pouze se souhlasem autora!) | Aktualizace: 10:03 10.5.2012